Marki

Holika Holika

Holika Holika

Najbardziej popularny hosmetyk

Najbardziej popularny kosmetyk marki to Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel – Wielofunkcyjny aloesowy żel który zawiera 99% ekstraktu z aloesu. Może być stosowany do każdego rodzaju skóry twarzy i ciała. Produkt przynosi niesamowity efekt nawilżenia, chłodzenia i odświeżenia dzięki wysokiej zawartości soku z Aloesu, który pochodzi z czystej wyspy Jeju w Korei Południowej. Produkt chroniony prawem własności znaku (przestrzennego i słowno-graficznego) towarowego EUIPO: 016813875. Produkt kupisz tutaj.

Co oznacza nazwa Holika Holika?

Słowo Holika Holika jest kombinacją dwóch słów: angielskiego “holic” oraz koreańskiego “holida” co oznacza “pokusa”.  Znaczenie więc sugeruje nowe trendy kosmetyczne oraz nowy styl piękna. Dzięki temu kobiety mogą zrealizować swoje marzenia w dążeniu do bycia piękną.

Logo marki to połączenie magii czarów i tajemnego, ezoterycznego piękna. Kobieta w Holice to właśnie magiczne i tajemnicze piękno, które każdego dnia jest innym czarem!

Idea powstania marki Holika Holika

Magia tkwi wewnątrz

Holika wierzy, ze każdy człowiek – bez względu na to czy jest szczupły czy gruby, piękny czy brzydki, stary czy młody – ma swój własny, unikalny, wewnętrzny urok. To od nas zależy czy będziemy chcieli pokazać nasze wewnętrzne piękno. Kosmetyki te zostały stworzone, aby pomóc wszystkim nam w odkryciu i ukazaniu naszego wewnętrznego piękna. Dzięki nim możemy stawać się atrakcyjni każdego dnia.

Holika Holika wierzy, że prawdziwe piękno jest naturalnie wyrażane przez nasze emocje i zachowanie. Próba dążenia do idealnego wyglądu to nie tylko nasz urok zewnętrzny ale również to co każdy z nas ma w środku. Kosmetyki Holika Holika dostarczają niezbędne składniki do utrzymania równowagi, dają podstawy do wyrażania siebie w byciu piękną.

Początkowo produkowano podstawowe linie kosmetyków do pielęgnacji skóry. Z czasem pojawiły się również kosmetyki do makijażu, dedykowane produkty dla mężczyzn oraz skoncentrowane kosmetyki przeciwzmarszczkowe.

Historia marki

W 2010 roku powstaje pierwszy, oficjalny sklep Holika Holika w Myong-dong w Korei Południowej. Do dnia dzisiejszego Holika Holika sukcesywnie powiększa swoją ofertę doskonałych jakościowo kosmetyków, takich jak kremy bb, kremy cc, kremy do pielęgnacji twarzy, toniki, tonery, serum do twarzy, produkty do make-up, kremy przeciwzmarszkowe, kremy rewitalizujące i wiele, wiele innych. W Korei Południowej jest ponad 145 sklepów Holika Holika. Ekspansja rynku prowadzona jest również w Europie, Ameryce oraz Azji.

Holika Holika to marka, która inwestuje potężne zasoby finansowe w rozwój technologiczny i badawczy nad produktami kosmetycznymi. Podąża za trendami i nowinkami kosmetycznymi produkując produkty coraz lepszej jakości.

Historia marki Holika-Holika rozpoczyna się tak naprawdę w 1994 roku (CJ group), gdzie po raz pierwszy wypuszono marki “Singmulnara” oraz “Sting”. W 2001 roku powstaje ENPRANI CO, LTD (tzw. “spin off” od firmy CJ). Na przestrzeni lat 2001 do 2010, ENPRANI sukcesywnie buduje swoją markę, uzyskuje szereg nagród, np. fabryka w Inchon w 2001 nominowana jako najlepsza tego typu w Korei przez KMA Korea Management Association, 2002 nagroda z KMA za najlepszy marketing, 2002 nominowana przez Ministerstwo Środowiska w Korei jako firma przyjazna środowisku i wiele innych. W międzyczasie pojawiają się też takie marki jak “Natuer Be”, “ENPRANI HOMME”, “S-Claa”, “LASTIAN”, “RetinoX8”, “Mayfresh”, “PRANIEL”.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego imienia i nazwiska oraz adresu e-mail w celach marketingowych firmę MYDETOXTEA.PL Agnieszka Krawczyk, ul. Na Zielonki 7/4, 31-270 Kraków, NIP: 9452109562, w tym na przesyłanie informacji handlowych i marketingowych w postaci newslettera, w szczególności o nowych ofertach promocyjnych, produktach, usługach i konkursach drogą elektroniczną na mój adres e-mail, zgodnie i według zasad określonych w Polityce prywatności. Przyjmuję do wiadomości, że w każdej chwili mam prawo do wniesienia sprzeciwu (wycofania zgody) wobec przetwarzania moich danych osobowych w celach marketingowych (marketingu bezpośredniego), o których mowa w zdaniu poprzedzającym.
[...] Rozwiń
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!

Newsletter

Bądź na bieżąco i pierwszy dowiedz się o nowościach i promocjach. Zapisz się!
Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego imienia i nazwiska oraz adresu e-mail w celach marketingowych firmę MYDETOXTEA.PL Agnieszka Krawczyk, ul. Na Zielonki 7/4, 31-270 Kraków, NIP: 9452109562, w tym na przesyłanie informacji handlowych i marketingowych w postaci newslettera, w szczególności o nowych ofertach promocyjnych, produktach, usługach i konkursach drogą elektroniczną na mój adres e-mail, zgodnie i według zasad określonych w Polityce prywatności. Przyjmuję do wiadomości, że w każdej chwili mam prawo do wniesienia sprzeciwu (wycofania zgody) wobec przetwarzania moich danych osobowych w celach marketingowych (marketingu bezpośredniego), o których mowa w zdaniu poprzedzającym.

FreshMail e-mail marketing free online marketing software
 

Newsletter

Bądź na bieżąco i pierwszy dowiedz się o nowościach i promocjach!

Zapisuję się (w każdej chwili będziesz mógł się wypisać).

FreshMail e-mail marketing free online marketing software